|
![]() |
![]() |
|
Вие сте уважаван и скъп за нас клиент, И с това писмо с искрено съжаление ви информираме, че има забавяне в доставката на вашата поръчка от Nespresso поради непредвиден системен срив в нашата компания. Ние разбираме важността на навременната доставка и искаме искрено да се извиним за евентуално причиненото неудобство. Поради тази неприятна ситуация няма да можем да доставим вашата поръчка на предварително планираната дата за доставка. Пренасрочихме доставката за понеделник и ще положим всички усилия, за да получите поръчката си възможно най-бързо. Ако имате въпроси или притеснения, моля, не се колебайте да се свържете с нашия екип за обслужване на клиенти, който е на разположение, за да ви помогне. Благодарим ви, че избрахте Nespresso и очакваме с нетърпение да ви обслужваме в бъдеще. На Ваше разположение, Екип за обслужване на клиенти на Nespresso. |
|