Забавена доставка на вашата Nespresso поръчка – Моля приемете нашите искрени извинения! Отделете няколко минути, за да споделите с нас своето мнение
 
http://www.nespresso.bg
Nespresso
 

Вие сте уважаван и скъп за нас клиент,

И с това писмо с искрено съжаление ви информираме, че има забавяне в доставката на вашата поръчка от Nespresso поради непредвиден системен срив в нашата компания. Ние разбираме важността на навременната доставка и искаме искрено да се извиним за евентуално причиненото неудобство.

Поради тази неприятна ситуация няма да можем да доставим вашата поръчка на предварително планираната дата за доставка. Пренасрочихме доставката за понеделник и ще положим всички усилия, за да получите поръчката си възможно най-бързо.

Ако имате въпроси или притеснения, моля, не се колебайте да се свържете с нашия екип за обслужване на клиенти, който е на разположение, за да ви помогне.

Благодарим ви, че избрахте Nespresso и очакваме с нетърпение да ви обслужваме в бъдеще.

На Ваше разположение,

Екип за обслужване на клиенти на Nespresso.

facebook Twitter instagram yt

Ако желаете да получите допълнителна информация, можете да се свържете се с нас чрез формата за контакт на www.nespresso.bg или да пишете до ЕСЕФ1 Кофи ЕООД на адрес гр. София 1463, ул. Д-р Христо Стамболски №3, ет. 3.

Анкетата е създадена в Microsoft Teams. Общите условия са достъпни тук.

Това е автоматично съобщение, моля не оbezтговаряйте.