Нов Nespresso бутик отвори врати в София! Посетете ни в Сердика Център и се насладете на истинско кафе изживяване!

Топ 5 на Често задавани въпроси
Топ 5 на Често задавани въпроси

Може да поръчате нашите кафета чрез Nespresso Club по един от следните начини:

  • Като позвъните на 0800 90091
  • Чрез уебсайта: www.nespresso.bg
  • От бутик на Nespresso.

Може да посетите страницата за регистрация на нови членове, за да направите първата си поръчка.

Първо, поставете бъркалките на уреда вътре и долейте с питейна вода до първия индикатор „max“. След това включете на режим затопляне. Препоръчително е редовно да почиствате с мека и влажна кърпа след всяко ползване, за да отстраните всички следи от мляко и да предотвратите евентуално изгаряне.

Нашето кафе е опаковано в опаковки по 10 капсули всеки. Заради опаковките всички поръчки на кафе, направени онлайн или чрез Nespresso Club, трябва да са за минимум 50 капсули. Може да смесите видовете капсули според предпочитанията си, но броят им трябва задължително да е минимум 50 (напр. 20 Roma, 10 Arpeggio, 10 Livanto, 10 Caramelito).

Има два начина на плащане:

  • в брой при доставка: за поръчки онлайн или по телефона.
     
  • кредитна карта (Visa, Mastercard): за поръчки онлайн.

    и
     
  • плащане по фактура (за юридически лица).

 

Информация за продукта
Информация за продукта

Нашите капсули са херметически запечатани за оптимално запазване на аромата на кафето. Върху всяка опаковка са обозначени две дати: датата на производство и датата на консумация. Гарантираме запазване на свежестта при консумация до 12 месеца след датата на производство.

Съдържанието на кофеин в една капсула зависи от сортовете зелено кафе, използвани в рецептата. Сортовете Робуста съдържат средно 2,4 % кофеин, докато сортовете Арабика съдържат приблизително 1,3 %. Капсулите с безкофеиново кафе съдържат под 0,1 % кофеин. Класическите капсули Nespresso съдържат приблизително 5 г. смляно кафе, докато капсулите за кафе лунго съдържат около 6 г смляно кафе.

Пример: чисто кафе Арабика в класическа капсула Nespresso (5 г) съдържа 5 г x 1,3 % = 0,065 г= 65 милиграма (мг) кофеин.

По-долу са дадени примери или средно съдържание на кофеин според начина на приготвяне на кафето (стойностите са базирани на данни от органите за безопасност на храните на Великобритания от 2001 г.):

  • Чаша филтрирано кафе: 75 мг,
  • чаша разтворимо кафе: 100 мг,
  • чаша чай: 50 мг,
  • стандартна кола: до 40 мг,
  • стандартна енергийна напитка: 80 мг,
  • един черен шоколад: до 50 мг,
  • млечен шоколад: 25 мг
Онлайн съдействие
Онлайн съдействие

Не можем да гарантираме промяна или отмяна на поръчка, след като вече е подадена. Нашите дистрибуторски центрове опаковат и експедират поръчките възможно най-бързо, за да можем да гарантираме доставка в рамките на два работни дни.

Свържете се с нас възможно най-бързо на безплатния телефонен номер 0800 90091, за да заявите промени в поръчката си.

За да я промените, трябва да направите следното:

  1. Кликнете върху „Моля, влезте в профила си“ от горния десен ъгъл на началната страница и след това върху „Забравена парола?“.
  2. Въведете имейл адреса, който обикновено използвате, за да правите поръчки.
  3. На посочения от вас имейл адрес ще получите съобщение с връзка, върху която трябва да кликнете, за да получите нова парола. След като влезете с новата парола, може да я промените от „Моят профил“.

Нашето кафе е опаковка, всяка от които съдържа 10 капсули. Заради опаковките, всички поръчки на кафе направени онлайн или чрез Nespresso Club, трябва да са за минимум 50 капсули. Може да смесите видовете капсули според предпочитанията си, но броят им трябва задължително да е минимум 50 (напр. 20 Roma, 10 Arpeggio, 10 Livanto, 10 Caramelito).

Кликнете върху „Регистрация“ в горния десен ъгъл на уебсайта и след това въведете личните си данни.

Член ли сте вече?

Ако да, просто въведете членския си номер и пощенския код в последните две полета и кликнете върху „Продължаване“.

Ако не, просто изберете „Не, нямам членски номер в Nespresso Club“ и кликнете върху „Продължаване“.

Въведете адрес за доставка и фактуриране за вашата поръчка и изберете дали желаете да бъдете информирани за нови продукти и оферти. Кликнете върху „Продължаване“.

Регистрирайте машината, като изберете модела, който имате, и въведете серийния номер, датата и мястото на покупката. Кликнете върху „Все още нямам машина“ от втория раздел, ако нямате машина или ако искате да я регистрирате следващия път.

Профилът ви е създаден и може да направите поръчка незабавно.

За да промените имейл адреса си, трябва просто да:

  1. Въведете данните си за вход (имейл адрес и парола) под „Влезте в профила си“ в горния десен ъгъл на началната страница.
  2. Кликнете върху „Лична информация“ и след това върху „Промяна на имейла“.

Има два начина на плащане:

  • в брой при доставка: за поръчки онлайн или по телефона.
     
  • кредитна карта (Visa, Mastercard): за поръчки онлайн.

    и
     
  • плащане по фактура (за юридически лица).
Съдействие, свързано с машините
Съдействие, свързано с машините

Може да закупите комплект за отстраняване на котлен камък, като позвъните на нашия безплатен номер 0800 90091 или от уебсайта ни: Аксесоари – Поддръжка.
Един комплект съдържа две дози продукт за отстраняване на котлен камък и ръководство за инструкции с илюстрации.

Първо, поставете бъркалките на уреда вътре и долейте с питейна вода до първия индикатор „max“. След това включете на режим затопляне. Препоръчително е редовно да почиствате с мека и влажна кърпа след всяко ползване, за да отстраните всички следи от мляко и да предотвратите евентуално изгаряне.

В случай че ви е необходимо незабавно съдействие с вашата машина, моля, свържете се с „Техническо обслужване“ на безплатния телефонен номер 0800 90091. Нашият екип от „Техническо обслужване“ е на разположение всеки работен ден от 09:00 до 17:00 часа. Предлагаме отстраняване на неизправности за всички машини Nespresso, като използваме богатите си технологични познания, за да диагностицираме проблема и да ви помогнем да намерите най-доброто решение. Ако е необходим ремонт, може да направим следното:

  • Да предложим машина под наем за времето на ремонта.
  • Да ремонтираме машината и да проверим всичките й компоненти.

Тази услуга е безплатна в рамките на двугодишния гаранционен период. В следгаранционния период нашите специалисти по кафето ще ви уведомят какви са актуалните ни тарифи.

string(0) ""
string(0) ""